S’obre en una pestanya nova

Vendre online al mercat asiàtic, un tema d’interès en jornades d’arreu del món

Fa temps que la venda online al mercat asiàtic, i en concret a la Xina, està en ple auge i les oportunitats de negoci no paren de créixer. Per aquest motiu, aquest tema s’ha convertit en un dels punts més importants de moltes de les jornades que s’organitzen avui dia arreu del món.

Si volem vendre online a la Xina, hem de tenir en compte una sèrie d’aspectes legals i fiscals, i també hem de tenir clara l’operativa del canal eCommerce en aquest país. En això ens hem especialitzat en els últims anys, amb l’obertura, el 2008, d’oficines a Hong Kong i Xangai.

A TLG Commerce som experts en eCommerce a la Xina i tenim una gran experiència i coneixement d’aquest mercat. En aquest sentit, aquesta tardor participem en molts esdeveniments on exposem la nostra experiència i coneixement a tots els assistents i interessats en el tema.

Vols saber-ne més? No et perdis les pròximes jornades on serà present TLG Commerce

A finals de novembre, Cynthia Carbonell, Business Development Executive a TLG Commerce, participarà en una jornada organitzada per l’agència The George, CuatreCases, Santander i Spring a Madrid. Amb el títol “eChina: camí a l’èxit”, Cynthia Carbonell parlarà de les claus per expandir el negoci a la Xina. Pots llegir el programa complet i inscriure’t a la jornada aquí.

Màrius Rossell, CEO de TLG Commerce, participarà a principis de desembre en les conferències Leading the Future a Guangzhou (Xina), on parlarà del futur de l’eCommerce a la Xina. Pots consultar-ne tots els detalls aquí.

En quines jornades hem participat recentment?

El 25 d’octubre passat, a Unindustria Reggio Emilia (Itàlia), Andrea Lavezzoli, de TLG Commerce, va participar en una jornada organitzada per Movimoda i Diacron juntament amb TLG Commerce, amb el títol “eChina: la via dell’eCommerce”. Hi va intervenir amb el tema: eCommerce i estratègia digital. Més informació aquí.

Del 18 al 21 d’octubre passat, TLG Commerce va ser present a la jornada «FUTURE OF RETAIL», organitzada per Startup Launchpad, a Hong Kong. Màrius Rossell va participar en el debat RetailTech (R)-Evolution 2.0: Digitizing the customer journey. Pots llegir aquí la informació completa de la jornada.

A més, el 10 d’octubre passat TLG Commerce va organitzar la primera edició del FASHION ECOMMERCE: WHAT’S NEXT? A l’esdeveniment hi van assistir més de 120 professionals per reflexionar i debatre sobre el futur de l’eCommerce en el sector de la moda. Màrius Rossell també hi va fer una ponència sobre la venda online al mercat asiàtic, “eChina: el camí de l’eCommerce”. A partir de la seva experiència, va parlar dels eCommerce de moda a la Xina i de com fer créixer el nostre negoci online.

D’aquesta manera, estem ajudant moltes empreses a entrar amb èxit al mercat asiàtic, com és el cas de l’empresa especialitzada en la cura de la pell Martiderm o de marques de moda italianes com Trussardi o Renato Balestra.

Estigues atent a les actualitzacions del nostre blog i també a les xarxes socials per estar al dia de les nostres participacions i assistències als esdeveniments i jornades de referència del sector.

Si t’interessa vendre al mercat asiàtic, no dubtis a contactar amb nosaltres.

 

Entrades relacionades